Люди навіть в цей непростий час не хочуть їсти одне і те ж кожен день
У сімейній компанії Kiening, розташованій в Мюнхені, зараз йде останній ривок: останні тепличні помідори і огірки вже зібрані, і ось-ось почнеться зимовий сезон. За словами Керолайн Кінінг, для традиційного овочевого підприємства 2020 маркетинговий рік був більш захоплюючим, ніж будь-коли, через пандемію.
На початку кризи маркетингова ситуація повністю змінилася в одну мить. Гастрономічні клієнти, які зазвичай купували у Kiening, тепер вимагали значно менше товарів. "Ми адаптувалися до цієї ситуації і змінили нашу структуру на невеликі спеціалізовані магазини і служби доставки. Хоча ця торгова зона набагато дорожча, тому що вам потрібно зателефонувати більшій кількості людей, щоб продавати ті ж кількості, в цілому цей перехід спрацював для нас досить добре», — говорить пані Кінінг.
Тим часом, продажі в секторі прямого маркетингу у власному фермерському магазині компанії зросли. "Під час карантину ми побачили Шалений приплив покупців. Тепер ми знову помічаємо зростання, і за останні два вихідні продажі знову були дуже хорошими. Проте, збільшення товарообігу у фермерському магазині недостатньо, щоб повністю компенсувати збитки в оптовій торгівлі».
Баварська овочівницька компанія ось уже кілька років набирає обертів з продажами особливих культур, таких як трави, незвичайні помідори і, з минулого року, свіжі едамаме. Цього року бобові знову Пропонуються і користуються все більшою популярністю В СПЕЦІАЛІЗОВАНІЙ ТОРГІВЛІ. "На жаль, ми не змогли зосередити увагу лише на цьому, але ми повністю віддані і хочемо просувати продукт далі в найближчі роки"»
Читайте також:
- Werkvertrag буде заборонений з початку 2021 року для компаній в німецькій м'ясній промисловості, основним бізнесом яких є забій і переробка м'яса, в середу федеральний уряд Німеччини прийняло рішення заохочувати реструктуризацію для субпідряду робітників-мігрантів у Східній Європі, часто в поганих умовах. Модель широко критикувалася в галузі протягом десятиліть.
- Творці демонстрації фермерів "Земля створює зв'язок" приголомшені її успіхом і суспільним резонансом. Оскільки правтельство ще не готове до обговорення проблем фермерів , мережа оголошує про нові демонстрації.
- Співробітники молочних заводів Східної Німеччини вимагають на 200 євро більше заробітної плати в місяць в рамках майбутнього раунду колективних переговорів.