Індійський мед приваблює покупців з Японії, Південної Кореї та Австралії
За словами представників галузі, покупці з Японії, Південної Кореї та Австралії звертаються в Індію за медом , який вони імпортували з Китаю.
" багато глобальних покупців, які хочуть хеджувати свої позиції, тепер розглядають Індію як альтернативний ринок замість Китаю , щоб отримувати мед оптом і в пляшках. Для нас це хороша можливість», – сказав Панкадж Мішра, генеральний директор Apis India в Нью-Делі.
За словами експортерів, слабша рупія також робить індійський мед привабливим. Індія експортує 60% своєї продукції в США, Канаду, Африку і Західну Азію.
" замовлення на мед з США також може збільшитися, оскільки наші ціни стають конкурентоспроможними в порівнянні з Китаєм. Якість індійського меду вище, ніж в Китаї, але ціни на нього дуже низькі. Тепер з урахуванням зниження курсу рупії ми отримаємо перевагу", - сказав Суріндер Пал Сінгх, доктор економічних наук з якісної продукції Ess Pee, що базується в Мохалі.
Експортери заявили, що вони отримують пільги за програмою Vishesh Krishi Gram Udyog Yojna (VKGUY), щоб вимагати мита на кредити, еквівалентні 5% вартості експорту на умовах FOB.
Читайте також:
- Нещодавно в Україні була видана перша ліцензія на виробництво та оптовий продаж алкогольних напоїв, зокрема, питного меду . Її отримав виробник медовухи Олександр Скрипка-партнер бджільницького кластеру» міді Межиріччя", який розташований у Семенівському районі Полтавської області.
- Через м'яку зиму цього року багато озимі культури, особливо гірчиця і фацелія , не замерзають.
- За січень і лютий 2019 року суттєво зросли показники імпорту українського меду в США . Це дозволило США стати одним з трьох лідерів по вживанню цього продукту в світі, обігнавши Польщу.