через невдалу рекламу виробнику морозива довелося закритися
Американська компанія "Dairy Air Ice Cream Co" закрилася через рік роботи. Закриттю послужила моральна "Тиснява" громадськості і невдало сексуалізований бренд компанії. Про цей випадок повідомляє газета New York Post.
Так як всі хочуть виділиться і показати себе з кращого боку, компанія вибрала свій підхід до розкрутки. Але реклама, яка повинна була допомогти, зіграла поганий жарт. Ідея бренду компанії впала на корову з млосним поглядом і випнутою «філейною частиною». Покупцям така ідея не стала до душі, а деяких, сексуалізований символ глибоко образив – люди побачили в ньому сексистський і принижуючий підтекст.
Господарі обіцяли провести ребрендинг, але схоже, підрахувавши вартість цієї затії, вони вирішили закрити компанію. Власники стверджують, що репутацію бізнесу осквернила навіть не «сексуальна корова», а радикальні ліберали, які [цитата]: «бачать образу там, де його немає».