Квіти для себе-популярний маркетинговий хід фермерів Німеччини
Ви можете знайти квіти на багатьох сільських дорогах: квіткові галявини для збору врожаю популярні серед покупців і фермерів.
" спеціально створені для компаній прямого маркетингу різнокольорові Луки привертають увагу», - заявив представник Сільськогосподарська палати в Ольденбурзі. Різнобарвні Луки привертають увагу проїжджаючих автомобілістів і направляють їх в Фермерський магазин або на заправну станцію. Сільськогосподарська палата не знає, скільки таких квіткових лугів існує в країні.
Така квітка, як незабудка росте майже скрізь, і в багатьох країнах її назва має одне і те ж значення: forget-me-not — по-англійськи, ne-m'ouubliez-pas — по-французьки, Vergimeinnicht — по-німецьки.
Догляд за такою клумбою, безумовно, робота, сказав представник палати. Можуть також виникнути проблеми через посуху, оскільки фермери навряд чи зможуть використовувати воду для квіткового Луки, якщо вирощується пивоварний ячмінь буде більш необхідний. Але: «якщо фактори розташування хороші, це може бути варто». Це означає: Якщо квіти приносять достатню кількість клієнтів в Фермерський магазин, створення таких лугів, безумовно, варті зусиль.
Читайте також:
- Скасовані народні гуляння, закриті Ресторани: все це сильно б'є по фермерам. Тож Баварський фонд просування молока закликає до відкриття ресторанів.
- Той факт, що сезонним сільськогосподарським робітникам дозволено приїжджати до Німеччини в умовах кризи через епідемію, є полегшенням для багатьох компаній.
- Ціни на свіжу свинину падають, як і побоювалися фахівці. Причина-мляві продажі на внутрішньому ринку і на експорті. У той же час асортимент свиней значно збільшився. Поросята також продаються за низькими цінами.