падіння цін на молоко в Німеччині через пандемію
Скасовані народні гуляння, закриті Ресторани: все це сильно б'є по фермерам. Тому Баварський фонд просування молока закликає до відкриття ресторанів.
Із закриттям понад 40 000 баварських ресторанів і скасуванням народних гулянь розвалюється важлива галузь продажів для сільського господарства і харчової промисловості. Виробники стикаються з величезним падінням цін. Молочна індустрія Баварії разом з кейтеринговою торгівлею, пивоварною торгівлею і торгівлею продуктами харчування тепер вимагає чітких сигналів від політиків.
Більше 60% каналів продажів серйозно постраждали.
Близько 40% таких продуктів, як молоко, масло
, йогуртові вершки і
сир
, в даний час продаються в спеціалізованих магазинах або в супермаркетах і магазинах. Однак 60% експортують або подаються до столу на вулиці: в саду, на фольклорному фестивалі, в ресторані або в готелі.
Цей спосіб маркетингу припинив своє існування, так як ресторани були закриті, а публічні фестивалі скасовані і немає шансів надолужити згаяне в продажах.
«висококласна гастрономія, зокрема, є важливим партнером у маркетингу наших продуктів з молока і м'яса», – пояснює Альфред Ендерле, голова адміністративної консультативної ради Баварського фонду просування молока. Фонд надає допомогу виробникам молока в разі псування і підтримує молочну індустрію.
Читайте також:
- Незважаючи на те, що на ринку молочної продукції очікувалася стабілізація, в лютому поточного року молоко, не залежно від сорту, і вироблені з нього продукти різко впали в ціні.
- Опитування 450 молочних фермерів (в середньому стадо 132 корови) показує, що третина телят, які залишили ферму, була продана безпосередньо іншим фермерам, більше чверті було продано через ринок, 12% було відправлено на живий експорт, 4% було продано для переробки.
- Фермери в деяких частинах Англії кажуть, що їх попросили Скинути молоко , оскільки переробники намагаються опрацювати свої поставки.