Асоціація "+ брокколі " запускає онлайн-кампанію для впровадження правильного харчування
Розваги для дітей, корисні поради для сімей, веселі рекламні акції або рецепти для тих, хто обмежений і безпосередньо торкнуться Covid-19 – в соціальних мережах.
Некомерційна асоціація з просування споживання брокколі "+ Broccoli", сьогодні запустила спеціальну онлайн-кампанію, щоб допомогти пропагувати відповідальне і здорове харчування в стані тривоги, яке переживає Іспанія через коронавірус. В даний час в нашій країні споживається більше 2 кг брокколі на людину в рік.
Підприємство скористалося оголошенням про цю кампанію, щоб звернутися до суспільства з метою організації Кошика покупок і домашніх меню в якості необхідної дії для підтримки оптимального стану здоров'я на тлі бездіяльності і життя вдома.
Таким чином,» + Broccoli " рекомендує включити цей овоч В покупку, а онлайн-кампанія «раціонально зроблена, щоб мати можливість користуватися рецептами і порадами експертів в питаннях харчування, спорту і сім'ї, які допоможуть нам зробити ситуацію, в якій ми живемо, більш приємною», – пояснив Тоні Пьернас, президент некомерційної асоціації, яка об'єднує сектор виробництва брокколі в Іспанії.
«ідея полягає в тому, щоб розважити інтернет–спільноти і споживачів, як тих, хто вже знає корисні властивості наших овочів, так і тих, хто ще не наважився їх виявити. Щоб зробити це, вони можуть брати участь у конкурсах рецептів або в здоровій вікторині, серед інших заходів, запланованих для пом'якшення наслідків кризи, спричиненої Covid-19».
Читайте також:
- На фермі Westhof в Шлезвіг-Гольштейні (Німеччина) збір врожаю брокколі в даний час йде повним ходом. Як говорить Мартін Вельке з відділу продажів компанії, зрослий попит на ринку брокколі ще не може бути повністю покритий через обмеженість наявних площ.
- Новий закон, прийнятий минулого року в Іспанії, спрямований на усунення всіх пакетів і контейнерів, що використовуються в магазинах. Пакети повинні бути компостованими або мати інші формати для повної заміни пластикових пакетів, починаючи з 1 січня 2021 року.
- Малазька компанія Viveros Santana, найбільший виробник рослин солодкої картоплі в Іспанії , розробила Pepita, новий сорт, створений схрещуванням з сортом Beauregard у співпраці з Інститутом здоров'я рослин Сан-Паулу (Бразилія). Створення нового сорту зайняло п'ять років досліджень.